


Dell ProSupport Plus w porównaniu z HP i Lenovo
Ten zasób został opublikowany przez Dell Technologies
Chociaż rozwiązywanie problemu sprzętowego na laptopie pracownika zwykle zajmuje trochę czasu i może zakłócać normalny przepływ działalności biznesowej, firma Dell twierdzi, że jej plan serwisowy ProSupport plus z technologią SupportAssist może wykrywać problemy ze sprzętem i rozwiązywać je bez znaczącej interwencji ze strony użytkownika.
W tym dokumencie firma Principled Technologies zweryfikowała to twierdzenie w praktyce, instalując uszkodzony dysk twardy w notebooku serii Dell Latitude™ 3400 i dokumentując nakład pracy wymagany do dokładnego zdiagnozowania i rozwiązania problemu za pomocą usługi Dell ProSupport Plus z funkcją SupportAssist.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach firmy Dell Technologies opartych o technologię Intel®.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Tak, pozostańcie w kontakcie mailowym, telefonicznym i pocztowym. Firma Dell Technologies i jej grupa spółek chcieliby informować Cię na bieżąco o produktach, usługach, rozwiązaniach, ofertach na wyłączność i wydarzeniach specjalnych. Informacje na temat sposobu wykorzystywania i ochrony danych osobowych przez firmę Dell Technologies można znaleźć w naszym Oświadczeniu o ochronie prywatności. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie
Bezpieczeństwo IT, Systemy uwierzytelniające i dostępowe, Zagrożenia i podatności na zagrożenia IT, Odzyskiwanie danych, Data Loss Prevention (DLP), Odzyskiwanie awaryjne